aramızda başka farketmemiş olan var mı diye merak ediyorum.
klavyelerde f,j ve numlock 5 tuşunda, bir çıkıntı vardır. bu çıkıntı kas hafızası oturtarak bakmadan 10 parmak yazmayı kolaylaştırmaya yöneliktir. Ayrıca görme engelliler de yine bu kabartmalar sayesinde tuşların yerini algılar.
İşin tuhaf kısmı ise senelerce klavye kullanıp hiç farketmemiş olanlar var
elbette olabilir maksat kötülemek değil, herşey gibi dikkat seviyesi de kişiden kişiye değişiyor, konunun maksatı muhabbettir =)Siz farkında mıydınız bu kabartmaların ?
