hocam parmaklarınızda paralansın hayırlı olsun
Çok teşekkür ederim hocam
mis gibi hayırlı olsun hocam
Çok teşekkür ederim hocam
Macbook kullanmanızın tam olarak sebebi nedir hocam?
Grafik tasarım ve yazılım alanında etkili olduğunu düşünüyorum. Ek olarak Windows sistemimde mevcut.
3.000 dolar bile değil. Çokta para saçmış sayılmazsınız sonuçta sizin mesleki ihtiyacınız hayırlı işler
Evet bakıldığı zaman öyle tutar yüksek görünüyor sadece aslında fiyatı normal. Çok teşekkürler hocam bu arada