caneke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam parmaklarınızda paralansın hayırlı olsun
Çok teşekkür ederim hocam
riwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mis gibi hayırlı olsun hocam
Çok teşekkür ederim hocam
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Macbook kullanmanızın tam olarak sebebi nedir hocam?
Grafik tasarım ve yazılım alanında etkili olduğunu düşünüyorum. Ek olarak Windows sistemimde mevcut.
AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3.000 dolar bile değil. Çokta para saçmış sayılmazsınız sonuçta sizin mesleki ihtiyacınız hayırlı işler
Evet bakıldığı zaman öyle tutar yüksek görünüyor sadece aslında fiyatı normal. Çok teşekkürler hocam bu arada