Asgari ücretli çalışanlar nasıl geçiniyor
42
●2.336
- 14-08-2023, 03:11:48Kredi kartıda olmasa varya ne olucak acabaxERMANx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2023, 08:07:36Patronlarin işkembesi daha önemli senin geçiminden.... Doymak nedir bilmezler....
- 14-08-2023, 08:19:48Öncelikel Asgari ücretle bekar olarak geçinemiyorsanız sorun var demektir. Günlük 370 TL'Ye Tekabül eder ortalama. Sigaranız olsa kafeye gitseniz harcanacak miktar 100 TL günlük. Hafta sonu avm gitseniz 1 pantolon bir gömlek alsanız 1 k.
diğer hafta avmde ayakkabı alsanız 1 k, Yani sizin aylık en fazla ortalama 6,5 k gider olur. 5 k kenara koyabilirsiniz.
Ama ev geçindiren bir bireyseniz kesinlikle yetmez. Çünkü işler o zaman çok değişiyor. diş macunu peçetesi faturası , patlayan ampülü , pili , deterjanı , mutfak alışverişi derken bile cepten 1500 tl gitti az önce.
Aile evinde geçinemiyorum diyen biraz lükse kaçıyor bana göre. Ama ev geçindiren bir insan ise kesinlikle 35 k altı zulüm. Hele çocuk varsa min 5 k daha gerekli - 14-08-2023, 08:35:28Üyeliği durdurulduHocam aile evinde kalıyorsan, eve kira vermiyorsan nasıl geçinemiyorsun? Ne gibi giderlerin var? Borcun mu var da geçinemiyorsun?
- 14-08-2023, 09:18:54Bu bahsettiğiniz canlı türü 1 ay boyunca ayakkabıylamı besleniyor ? Bu nasıl bir bakış açısıdır arkadaş !!!AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2023, 09:20:57Güzel kardeşim, Güzel abim. DEdiğimi okur musunuz ? Aile evindeyse ve ailesi temel ihtiyaçları karşılıyorsa gibisinden cümlelerim var. Eğer aile geçindirmiyor ne demek ? Ailesiyle kalan , ailesi evin temel giderlerini sağlayıp sadee kazandığı kendisine kar kalan birisi için konuştum. Neyse tartışmaya hiiç giremem.Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2023, 09:29:20Estağfurullah hocam. Sizde haklısınız. Biraz sert girdim sanırımAOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgiler !!!!
- 14-08-2023, 09:31:43sizle beraber bende aynı soruyu merak ediyorum, ben asgarinin biraz üstünde alıyorum. Aile evindeyim kira vs vermiyorum bende geçinemiyorum, mal desek alamıyoruz hiç bir şey ödemezken dahi. Asgari ücretliler gerçekten ne yapıyor merak ediyorum. Allah herkesin yardımcısı olsun.
Sevgiler !!!!