sizle beraber bende aynı soruyu merak ediyorum, ben asgarinin biraz üstünde alıyorum. Aile evindeyim kira vs vermiyorum bende geçinemiyorum, mal desek alamıyoruz hiç bir şey ödemezken dahi. Asgari ücretliler gerçekten ne yapıyor merak ediyorum. Allah herkesin yardımcısı olsun.