Ben evi geçen hafta boyattım. Önce sağdan soldan soruşturdum birkaç kişi bulup fiyat aldım. 75 m2 ev, sadece duvarlar boyanacak (tavan yok) 2 oda, 1 salon, koridor, mutfak. İlk aradığım kişi 6k işçilik istedi 2.5k civarıda boya gider dedi. ikinci aradığım kişi 5k işçilik dedi 3k boya tutar dedi, 2 m2 de balkon var boyası çok kötü olmuştu, onu da aynı boya ile boyarmıyız dedim yok onun için dış cephe boyası alınması gerek 500 lira da işçiliğe ekleriz dedi. Eşyalarada karışmıyorlarmış, ben hepsini evin ortasına doğru çekecekmişim, perdeleri sökecekmişim falan filan. Beyefendiler sadece gelip duvarlara bam güm girip boyayıp gideceklermiş. Arkadaş grubuma açtım konuyu, bir boyacı önerdiler aradım konuştum. 2k işçilik ve almam gereken kaliteli bilindik bir boya markası söylediler 1200 lira civarında gittim onu aldım. Geldiler tüm eşyaları tek tek topladılar, dolaplar çekildi, perdeler söküldü, 2 kat boya atıldı baktılar renk tam oturmadı 3. katı attılar eve tam istediğim gibi oldu valla. Balkonu da aynı boya ile boyadılar tertemiz, hiç ekstra bir şey istemediler. Sonra boyası kuruyan odalarda eşyaları yerleştirdiler, pislettikleri yerlere paspas çektiler. Ben de güzel bir yemek hazırlattım, oturdular afiyetle karınlarını doyurdurlar. 2 kişi sabah 10'da geldiler, akşam 4'de tüm işler bitti, toplam işçilik dahil 3200 liraya tertemiz boyattım evimi. İstanbul, başakşehirde oturuyorum.