Ülkede artık usta yetişmiyor. Herkes masa başı - üstüm başım kirlenmesinlik iş bulma peşinde.
Haliyle usta bulmak zor olduğu gibi, artan maliyetlerden dolayı da işçilikler çok pahalı.
Yıllarca 40 TL servis ücretiyle elektrikçi hizmeti verdik. Artık bu rakam 30dk'lık iş için 450TL+KDV.
Herkes masa başı - üstüm başım kirlenmesinlik iş bulma peşinde değil. Bu şekilde yargıladığınız insanların anne babaları bu çocukları bu yola itiyorlar.
Memur olup çocuğunu sanayiye veren görmedim. Okumaları konusunda baskı yapıyolar ve okuduktan sonra da boşuna okumuş olmamak için okudukları bölümde iş arıyorlar.