Herkese merhabalar,
Upwork'te tüm bilgilerimi girdim. Ama şöyle bir yazı çıkıyor.
"Action required: Withdrawal methods are currently inactive. Please provide your tax information to withdraw earnings. For more details, read our FAQs."
Tax Identification Number (TIN) alanını girmemi istiyor. Bu alan zorunlu mu?
Individual olarak seçim yaptım yanlış mı oldu acaba? Bilgisi olan aydınlatabilir mi?
Şirketi olmayanlar Upwork'ten para çekebilir mi?
8
●232
- 13-08-2023, 00:48:51
- 13-08-2023, 00:50:17N/A yaz orda gec. Illa girmene israr ediyorsa basta 0 ekleyerek tc numarani gir.osmnnyldzz bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 13-08-2023, 00:52:44Hocam süpersin kabul etti 0 ekleyip TC yazıncaMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2023, 00:53:54Ben zorlanmadım aslında 3-4 işe başvurdum birini aldım diğerleri dönmedi.yuKKo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2023, 00:55:49Üyeliği durdurulduyazılımcı mısınız? hangi teknolojiyi kullaniyorsunuz?osmnnyldzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2023, 00:57:44Evet yazılımcıyım, Swift kullanıyorum iOS geliştiricisiyimyuKKo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2023, 01:01:49Üyeliği durduruldubende .net core, ingilizce sorun oluyor mu?osmnnyldzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2023, 01:05:17İngilizcem var o yüzden sorun olmadı ama tabii konuşma pratiğim az olduğu için yazışarak anlaşıyoruz şimdilikyuKKo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle