yuKKo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende .net core, ingilizce sorun oluyor mu?
İngilizcem var o yüzden sorun olmadı ama tabii konuşma pratiğim az olduğu için yazışarak anlaşıyoruz şimdilik