Askere gidiyorum, Kısa bir süre yokum. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Askere gidiyorum, Kısa bir süre yokum.
11
●
426
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Askere gidiyorum, Kısa bir süre yokum.
1
2
12-08-2023, 11:24:44
#10
KeyCodE
Şimdiden hayırlı tezkereler hocam. Çerkezköy iyidir.
12-08-2023, 11:30:34
#11
OziyWeb
Kurumsal Üye
Bizim kayıncoda tekirdağ malkara çıktı
21-10-2023, 04:17:27
#12
metinaktas
Kardeşim merhaba askeriye tarafında oturuyorum çerkezköy de bir ihtiyacın bir sorunun olursa çekinmeden yazabilirsin.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler