Derince patlama oldu! Herkes deprem sandı!
16
●760
- 07-08-2023, 15:28:12Evimizin yakınında tmo ofisinde patlama oldu. Basınçtan camlar patlayacak gibiydi, çok şükür bizde birsey yok ama yaralılar var içeride dua edin...
- 07-08-2023, 15:30:23Teşekkürler hocamDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2023, 15:33:43Şuan Derincedeyim bölge bana yaklaşık 4/5 km uzakta. Ses duyduk ama bi basınç bizde olmadı. Ağır yaralılar var diyorlar.InternettinHoca bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.