• 07-08-2023, 15:28:12
    #1
    Evimizin yakınında tmo ofisinde patlama oldu. Basınçtan camlar patlayacak gibiydi, çok şükür bizde birsey yok ama yaralılar var içeride dua edin...
  • 07-08-2023, 15:29:03
    #2
    Geçmiş olsun hocam bende habere bakıyordum şimdi
  • 07-08-2023, 15:30:23
    #3
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam bende habere bakıyordum şimdi
    Teşekkürler hocam
  • 07-08-2023, 15:31:34
    #4
    Allah yardımcıları olsun, umarım kötü bir şey yoktur.
  • 07-08-2023, 15:32:06
    #5
    geçmiş olsun umarım can kaybı yoktur.
  • 07-08-2023, 15:33:43
    #6
    Şuan Derincedeyim bölge bana yaklaşık 4/5 km uzakta. Ses duyduk ama bi basınç bizde olmadı. Ağır yaralılar var diyorlar.
    • InternettinHoca
    InternettinHoca bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-08-2023, 15:35:56
    #7
    Geçmiş olsun
  • 07-08-2023, 15:38:42
    #8
    Geçmiş olsun hocam
  • 07-08-2023, 15:38:55
    #9
    Geçmiş olsun. Umarım en hafif şekilde atlatılır durum.