Kız arkadaşımla daha ucuza konuşmak istiyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kız arkadaşımla daha ucuza konuşmak istiyorum
15
●
3.150
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kız arkadaşımla daha ucuza konuşmak istiyorum
1
2
19-05-2009, 05:14:58
#10
JohnTucker
Üyeliği durduruldu
Konuşmak için Skype, SMS için clickatell.
100 mesajı 10 euroya falan atabilirsin ki dediğin gibi çok ucuza gelir bu da.
İyi muhabbetler.
10-06-2009, 23:16:59
#11
maviyalniz
Dostlar konuşma değil de ucuza mesajlaşmanın bir yolu yok mu Turkcell sağolsun her mesaja 3 kontor alıyor günde 60 kontor gidiyor
10-06-2009, 23:19:48
#12
FFaruXX
maviyalniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dostlar konuşma değil de ucuza mesajlaşmanın bir yolu yok mu Turkcell sağolsun her mesaja 3 kontor alıyor günde 60 kontor gidiyor
Vodafone'de 35 kontöre her yöne 3000 sms hediye
10-06-2009, 23:27:12
#13
maviyalniz
FFaruXX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vodafone'de 35 kontöre her yöne 3000 sms hediye
Yurtdışı için de geçerli mi?
22-06-2009, 02:55:19
#14
GelecekZaman
hala lazımda eger 10.433 krediye sahip smscity hesabımı resmi sitesindeki 330 tl degerinin 2 kat aşagısına 110 tl ye satabilirim.
22-06-2009, 02:59:36
#15
KMLGRLR
maviyalniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yurtdışı için de geçerli mi?
Geçerli değil bildiğim kadarıyla.
22-06-2009, 04:09:00
#16
vidoo
Üyeliği durduruldu
telefonbizden.com ile arayabilirsin arama bedava pc ne programı indir zaten sitede gerekli açıklama yazıyor.
(üyelik alımı durdurulmuş pm at senle görüşelim sana üyelik vereyım)
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler