Merhabalar, hepimizin çok sevdiği ve kullandığı Enpara, QNB Finansbank bünyesinden ayrılmak için ilk somut adımı attı ve Enpara Bank A.Ş. adında bir banka kuruldu. Yakın zamanda olmasa da birkaç ay sonra duyurusu yapılacaktır.
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz, ne gibi farklılıklar olacaktır sizce?