Sakinleşip kendimize gelme vakti değil mi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sakinleşip kendimize gelme vakti değil mi?
11
●
334
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sakinleşip kendimize gelme vakti değil mi?
1
2
04-08-2023, 01:55:32
#10
SauRonn
Ayda bir %100 zam yapmak isteyen ev sahibim oldukça ben sakin olamam hocam umarım siz olursunuz, sizlere kolaylıklar diliyorum bütün kalbimle
04-08-2023, 01:57:52
#11
Lifent
Üzgünüm bu durumu toplumun büyük çoğunluğu seçimleriyle yarattı. Tek çözüm terketmek!
04-08-2023, 05:09:05
#12
royalenes
Keşke
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler