• 02-08-2023, 22:31:03
    #1
    Akşam akşam çok güldüm 😂😂

    Bi arkadaş kurumsal pluslandım diye ironi konusu açmıştı, hava atmak için konu açan üyeleri eleştirmek adına,

    Bi kurumsal üye de alınmış konu açmış, konusuna cevap yazınca engel atmış.

    Konusuna cevap yazamayınca farkettim

    Şimdi sen kurumsal mi oldun 😂 gel de ticaret yap böyle biriyle

    Hayır altı üstü kanva hesabı falan satıyorsun, ne bu ego hırs anlamadım ki. Eleştiri de kabul etmiyor

    Konusu
    https://www.r10.net/off-topic/376360...kkandir-4.html

    İroni konusu açan arkadaşın tespitini onayladı sağolsun 😁 iyi eğlendim akşam akşam sağolun valla
  • 02-08-2023, 22:32:08
    #2
    Dükkan lütfen
  • 02-08-2023, 22:32:39
    #3
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dükkan lütfen
    Biz korsan satıcıyız dikkat edelim
  • 02-08-2023, 22:33:09
    #4
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    https://www.youtube.com/watch?v=fQBqaga9ElU
  • 02-08-2023, 22:34:02
    #5
    dükkansız satış yapıyoruz zabıtalar tezgahı toplamaz umarım
  • 02-08-2023, 22:34:30
    #6
    ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz korsan satıcıyız dikkat edelim
    Mesleğiniz ve Rankınız nedir? 14 Yıllık işportacıyım
  • 02-08-2023, 22:35:12
    #7
    Son ses arabada güzel gider sardı valla güzelmiş teşekkürler 🔊🔊🔊
  • 02-08-2023, 22:36:01
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yazık hocam bunlara
  • 02-08-2023, 22:36:30
    #9