Akşam akşam çok güldüm 😂😂
Bi arkadaş kurumsal pluslandım diye ironi konusu açmıştı, hava atmak için konu açan üyeleri eleştirmek adına,
Bi kurumsal üye de alınmış konu açmış, konusuna cevap yazınca engel atmış.
Konusuna cevap yazamayınca farkettim
Şimdi sen kurumsal mi oldun 😂 gel de ticaret yap böyle biriyle
Hayır altı üstü kanva hesabı falan satıyorsun, ne bu ego hırs anlamadım ki. Eleştiri de kabul etmiyor
Konusu
https://www.r10.net/off-topic/376360...kkandir-4.html
İroni konusu açan arkadaşın tespitini onayladı sağolsun 😁 iyi eğlendim akşam akşam sağolun valla
Eleştiriye gelemeyen kurumsal 😂😂
33
●3.202
- 02-08-2023, 22:32:39Biz korsan satıcıyız dikkat edelimCoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2023, 22:33:09
- 02-08-2023, 22:34:30Mesleğiniz ve Rankınız nedir? 14 Yıllık işportacıyımERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2023, 22:35:12Son ses arabada güzel gider sardı valla güzelmiş teşekkürler 🔊🔊🔊EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2023, 22:36:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yazık hocam bunlara
