Akşam akşam çok güldüm 😂😂

Bi arkadaş kurumsal pluslandım diye ironi konusu açmıştı, hava atmak için konu açan üyeleri eleştirmek adına,

Bi kurumsal üye de alınmış konu açmış, konusuna cevap yazınca engel atmış.

Konusuna cevap yazamayınca farkettim

Şimdi sen kurumsal mi oldun 😂 gel de ticaret yap böyle biriyle

Hayır altı üstü kanva hesabı falan satıyorsun, ne bu ego hırs anlamadım ki. Eleştiri de kabul etmiyor

Konusu
https://www.r10.net/off-topic/376360...kkandir-4.html

İroni konusu açan arkadaşın tespitini onayladı sağolsun 😁 iyi eğlendim akşam akşam sağolun valla