Şimdi abiler ben yaklaşık 8 yıldır yazılım bilgisayar işlerine meraklı biriyim. Hedefim bilgisayar mühendisliği kazanmaktı ama olmadı. Aldığım puanla 2 yıllık bilgisayar programcılığı yada 4 yıllık yeni açılan bi bölüm olan bilgisayar bilimleri tutuyor. Yurt dışında genelde bilgisayar mühendisliği yerine bilgisayar bilimleri popüler olduğu için bu bölümden yurt dışında iş bulabileceğimi düşünüyorum (ingilizcem şu an için b1 ama geliştirmeye çalışıyorum). 2 yıllık programcılığınsa dgs ile bilgisayar mühendisliği avantajı var. Dgs anladığım kadarıyla zor bir sınav değil ama kontenjanlar düşük. 3. ihtimalse 1 sene daha bekleyip mühendislik denemek (mezuna kalmak). Ama bu sene depremden ötürü çıkartılan ayt konuları seneye beni zorlayabilir (tyt sorun olmaz benim için).
Sizce hangisi?
Bilgisayar Bilimleri mi Bilgisayar Programcılığı mı mezun mu?
2
●292
- 31-07-2023, 21:26:53
- 31-07-2023, 21:38:08Evet o durumdan haberim var. O yüzden 2 yıllık kumar oynamak gibi geliyor.