Gitmek isteseydim 100 kez giderdim.
Depremi yaşadım en ağır şekli ile , aç susuz kalıp yağmur suyu içtim acıyı tattım ama yine de düşünmedim.
Her gidişin bir dönüşü vardır derler herkes gider ise acaba final de bu ülke ne hale gelecek çok merak ediyorum.
Geçen yıl 500bin kişi gitmiş sırf dışarı da diğer ülkelerinin köleliğini yapın diye sebebi de yaşam şartları.
Neyse hakkında hayırlısı..
Bana türkiyede kalmak için bir sebep söyle
54
●3.488
- 31-07-2023, 09:54:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Amerika fırsatım olucak ve ben 1 saniye durucam hmm delilik.
- 31-07-2023, 10:13:11Bence oncelikle arkadas cevrenizi ve semtinizi degistirebilirsiniz çünkü cevre faktoru huzursuzluğu getiriyor eger istanbul kalabalik geliyorsa egeye de tasinabilirsiniz daha sakin olur bunlar işe yaramadığı takdir de gidilmeli bence cunku birinin ekonomi durumu iyise anne baba kardesi birakip yeni bir ulkeye tasincani sanmiyorum gene de sen bilirsin
- 31-07-2023, 12:12:02Burda tek sorun annen baban kardesin. Onlardan uzakta da yapabilirim diyorsan ve firsatin varsa kac.
2 gun once benzer konu icin yazdigim iki mesaj. Turkiyede sirket, evler vs vardi. Ama dediginiz gibi, ortam insanda huzur birkmaz.
Gittigimde 32 yasindaydim. Ingilterede 45yasinda ailesiyle geleni de tanidim. Yani hic bir zaman gec degildir.
https://www.r10.net/gundemdeki-konul...post1085623451
https://www.r10.net/gundemdeki-konul...post1085625230 - 31-07-2023, 12:14:36