Gitmek isteseydim 100 kez giderdim.
Depremi yaşadım en ağır şekli ile , aç susuz kalıp yağmur suyu içtim acıyı tattım ama yine de düşünmedim.
Her gidişin bir dönüşü vardır derler herkes gider ise acaba final de bu ülke ne hale gelecek çok merak ediyorum.
Geçen yıl 500bin kişi gitmiş sırf dışarı da diğer ülkelerinin köleliğini yapın diye sebebi de yaşam şartları.
Neyse hakkında hayırlısı..