R10 a üye olalı 1 ay civarı bir şeyler oldu ve dün
@HakanDemirci; hocam ile Ankara'da görüşüp kendisiyle 93.500TL lik bir ticaret gerçekleştirdik. Bu platformda böyle şeylerin döndüğünü görmek mutluluk getirdi
Ne alışverişi yaptık diye sorarsanız da 0 KM Honda Dio motosiklet satışı yaptım. Herkese iyi forumlar