• 29-07-2023, 13:03:57
    #1
    R10 a üye olalı 1 ay civarı bir şeyler oldu ve dün @HakanDemirci; hocam ile Ankara'da görüşüp kendisiyle 93.500TL lik bir ticaret gerçekleştirdik. Bu platformda böyle şeylerin döndüğünü görmek mutluluk getirdi
    Ne alışverişi yaptık diye sorarsanız da 0 KM Honda Dio motosiklet satışı yaptım. Herkese iyi forumlar
  • 29-07-2023, 13:05:04
    #2
    Hayırlı olsun hocam. 😊
  • 29-07-2023, 13:05:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    stockholm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 a üye olalı 1 ay civarı bir şeyler oldu ve dün @HakanDemirci; hocam ile Ankara'da görüşüp kendisiyle 93.500TL lik bir ticaret gerçekleştirdik. Bu platformda böyle şeylerin döndüğünü görmek mutluluk getirdi
    Ne alışverişi yaptık diye sorarsanız da 0 KM Honda Dio motosiklet satışı yaptım. Herkese iyi forumlar
    Rs200 felan düşünmüştüm hocam bende 😂
  • 29-07-2023, 13:05:36
    #4
    efedev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam. 😊
    Teşekkürler
  • 29-07-2023, 13:05:56
    #5
    Qui non proficit, deficit
    Hayırlı olsun lafımız sözümüz yokta ticari şartları yerine getirmeden açmıştınız diye hatırlıyorum konuyu bu konuyla birlikte bizim gözümüze sokmuş olmuyor musunuz bunu
  • 29-07-2023, 13:06:41
    #6
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rs200 felan düşünmüştüm hocam bende 😂
    Hocam Ankara'da tanıdığım bir bayide 118.000 TL den yardımcı oluyorlar diye biliyorum, düşünürseniz PM atın yardımcı olayım size
  • 29-07-2023, 13:06:47
    #7
    hayırlı satışlar ne kadara alıp ne kadara sattınız.
  • 29-07-2023, 13:07:23
    #8
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun lafımız sözümüz yokta ticari şartları yerine getirmeden açmıştınız diye hatırlıyorum konuyu bu konuyla birlikte bizim gözümüze sokmuş olmuyor musunuz bunu
    Bilmiyorduk öğrenmiş olduk, gözünüze sokmak gibi bir düşüncem yoktu öyle anlaşılıyorsa silebiliriz konuyu
  • 29-07-2023, 13:07:34
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun hocam.