Konu
R10 daki ilk ticaretim 93.500TL oldu :)
29-07-2023, 13:05:56
#5
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Hayırlı olsun lafımız sözümüz yokta ticari şartları yerine getirmeden açmıştınız diye hatırlıyorum konuyu bu konuyla birlikte bizim gözümüze sokmuş olmuyor musunuz bunu