• 26-07-2023, 16:55:28
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Techno camon ve Xiaomi note9 pro ikisindende memnunum özellikle batarya konusunda oyun oynamadigim için o konuda yorum yapamam ama diğer konularda eksiğini görmedim sadece techno nun gece cekimi berbat
  • 26-07-2023, 16:56:06
    #20
    Iphone 7, 3 yıldır kullanıyorum ve memnunum.
  • 26-07-2023, 16:56:21
    #21
    iPhone 13 kullanıyorum memnunum.
  • 26-07-2023, 16:56:43
    #22
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Resmi not 9 Pro
  • 26-07-2023, 16:56:48
    #23
    Platin üye
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Techno camon ve Xiaomi note9 pro ikisindende memnunum özellikle batarya konusunda oyun oynamadigim için o konuda yorum yapamam ama diğer konularda eksiğini görmedim sadece techno nun gece cekimi berbat
    Techno tarzı modelleri çok merak ediyorum ama piyasası olmadığı için sıkıntı benim için
  • 26-07-2023, 16:57:16
    #24
    Platin üye
    Alicamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmi not 9 Pro
    Pek memnun değilsiniz sanırım hocam
  • 26-07-2023, 16:57:27
    #25
    2 yıldır iphone 11 kullanıcısıyım. fazlasıyla iş görüyor önümüzdeki günlerde bataryasını değişip 3 yıl daha kullanırım.
  • 26-07-2023, 16:59:08
    #26
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Emirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek memnun değilsiniz sanırım hocam
    Çok yavaşladı emektar yenisini almak şart oldu ona moralim bozuk maşallah telefon fiyatları yakıyor ortalığı
  • 26-07-2023, 17:01:28
    #27
    OPPO A74 İşimi görüyor memnunum