Emirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pek memnun değilsiniz sanırım hocam
Çok yavaşladı emektar yenisini almak şart oldu ona moralim bozuk maşallah telefon fiyatları yakıyor ortalığı