• 26-07-2023, 14:38:54
    #1
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Merhabalar Domino's da kampanya var 1 ye 1 hediye yani 2 orta boy pizza 160 TL büyük boy 1 adet pizza ise 150 TL sizce hangisi daha karlı bana göre kampanyalar da orta boy u daha küçük yapıyorlar
  • 26-07-2023, 14:40:11
    #2
    merhaba doyum açısından 2 orta daha mantıklı ama kampanya nedeniyle küçük mü yapıyorlar bilmiyorum.
  • 26-07-2023, 14:40:49
    #3
    160 TL ona vereceğinize farklı bir markadan orta boy söyleyin daha çok doyarsınız, dominosun pizzaları çok küçük.
  • 26-07-2023, 14:41:34
    #4
    orta boy pizzanın çapı 26 cm büyük boyunki 34 cm yazana göre. 10 lira farkla nerdeyse 1 küçük boy pizza daha almış oluyorsunuz 2 orta boyda
  • 26-07-2023, 14:41:52
    #5
    Dominosun pizzaları çok küçük oluyor, bence başka firmadan sipariş verin.
  • 26-07-2023, 14:42:19
    #6
    hocam ben olsam 2 büyük boy söylerim çünkü doymam
  • 26-07-2023, 14:43:36
    #7
    Eğer yakında migros var ise orada hazır pizzalar var hem pişiriyorlar da harika ve doyurucu oluyor fiyatı da uygundu baya
  • 26-07-2023, 14:43:49
    #8
    r^2*pi = çemberin alanı

    13^2*pi = 169pi
    17^2*pi = 289pi

    yani 2 tane orta boy daha mantıklıymış hamur olarak en azından
  • 26-07-2023, 14:45:18
    #9
    Migros’tan tanesi 60 TL’den 3 tane al onlar senin için pişiriyor