Selam benim 1 (bir) adet çalışanı (ben) olan şahıs firmam var, benden çok daha yetkin ve başarılı bir arkadaşın zorunlu stajyerlik ihtiyacı olduğunu belirttiğni gördüm ama sırf stajyer olduğu için ona karşı küstahlaşmayı ve haddim olmasa da nasıl davranması gerektiğini anlatmayı kendimde hak görebiliyorum. Benim gibi ilginç bir patronla çalışmak isterseniz sizi ezikleye ezikleye çalıştırabilirim