• 25-07-2023, 12:58:54
    #1
    mobese icin ilçe trafige gidip dilekce vermek yeter mi yoksa mahkeme falan uzun iş mi
  • 25-07-2023, 14:27:04
    #2
    Öncelikle Geçmiş olsun , işleyişi size aktarayım hemen. Maddi hasarlı trafik kazalarında karşılıklı tanzim edilen trafik kaza yeri tutanağı zaten karşılıklı hasarı karşılayacağı için başvurunuz red yiyecektir.

    Yaralamalı ( ALLAH korusun ölümlü ) kazalarda ise , bağlı olduğunuz ilçe karakoluna gidip ifade veriyorsunuz Savcılık kamera görüntülerine gerek görürse mobese sisteminden veya lokasyondaki local santrallerden alıyor inceliyor.

    Not: Trafikte tartışma veya mukavamete ( saldırıya maruz kaldınız ) mağdur sıfatı ile varsa çevre mobese veya kendi çekiminiz kayıt ile direk adliyelere müracaat edebilirsiniz.