Nasılsınız, hayat nasıl gidiyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasılsınız, hayat nasıl gidiyor?
6
●
134
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Nasılsınız, hayat nasıl gidiyor?
23-07-2023, 23:29:33
#1
Misafir
Nasılsınız Arzehn ahalisi, hayat nasıl gidiyor, işler güçler ne alemde?
Ben yakın zamanda çıkartacağım bir proje üzerinde çalışıyorum. Backend alanında geliştiriyorum kendimi. Hayırlısıyla yayına alabilseydik
23-07-2023, 23:30:13
#2
orhansengun
Çok şükür, siz?
23-07-2023, 23:37:25
#3
Rodisoft
https://youtube.com/shorts/7uiRQjJj884?feature=share
23-07-2023, 23:39:24
#4
SEOmuhendisi
backlinkmatik.com
fıstık gibi
23-07-2023, 23:39:43
#5
Alengirik
Yarın mesai var
23-07-2023, 23:49:52
#6
Misafir
orhansengun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok şükür, siz?
Sıkıntı yok hocam idare ediyoruz. Can sıkıntısı var biraz ama atlatmaya çaılşıyoruz bakalım
Rodisoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://youtube.com/shorts/7uiRQjJj884?feature=share
SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
fıstık gibi
Daha iyi gider umarım hocam, eksik olma
Alengirik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yarın mesai var
Kolay gelsin şimdiden
orhansengun
ve
Alengirik
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
24-07-2023, 00:20:51
#7
GokhannBey
moralim fena bozuk dc ile geçtiğim dersin bütüne girdim ve ders ff oldu. Kendime ne yapsam bilmiyorum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler