Aslında serveri açan kişi ben değilim ancak, uzun zamandır bu tür bir oyunu açmak aklımızda vardı. Sebebi ise eski günleri tekrardan yakalamak bunun heyacanını yaşamak ve o gün ki stressi atmak şuan @admozmrmr; açacağı serverda test yapmaktayız, emin olun ki o kadar heyecanlıyım bu oyunda user görmekten, eskiyi bilenler varsa oyunun içeriğine girdiğin de ne demek istediğimi anlayacaklardır. Yakın zamanda açılışını yapacağız, sizleri de açılış konusuna etiket yapmak için konu altında yorumlarınızı eksik etmeyiniz.
