• 22-07-2023, 21:13:50
    #1
    Hocalarım merhaba öndeki arabayı sollamak için selektör attım. Yok verdi geçmeye çalışırken gazı kökledi önüme geçip iki sağ iki sol sinyal yaktı bu ne anlama geliyor ? Sonrasında uzadı gitti arabayla
  • 22-07-2023, 21:15:07
    #2
    bildiğim kadarıyla özür manasına geliyor ama herkes farklı yorumluyor bunu
  • 22-07-2023, 21:15:15
    #3
    Tırcıların dilinde teşekkürler demek ama arkadaş ne demek istemiş bilemedim
  • 22-07-2023, 21:15:18
    #4
    Sollarken sinyal yak yeterli selektör atma diyor
  • 22-07-2023, 21:16:03
    #5
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sollarken sinyal yak yeterli selektör atma diyor
    Sol şeritteyiz hocam kenara çekilsin diye attım.
  • 22-07-2023, 21:16:36
    #6
    Geçemeyeceğin arabaya sellektör atma demiş 😂
  • 22-07-2023, 21:17:46
    #7
    Yusuf35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçemeyeceğin arabaya sellektör atma demiş 😂
    1 motor araba olmasaydı görürdü hocam 😀
  • 22-07-2023, 21:21:24
    #8
    Yusuf35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçemeyeceğin arabaya sellektör atma demiş 😂
    Katılıyorum, şiir okumuş.
  • 22-07-2023, 21:24:24
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rajon koymuş


    https://www.youtube.com/watch?v=6H3MS58KTV8