Arkadaşlar merhaba.
Bildiğiniz üzere Toki ilk Evim ilk Arsam projesi kapsamında gerçekleştirilen kuralar sonuçlandı.
Kura katılımında İstanbul'da ikamet eden bir kişi, İstanbul içerisindeki tüm projelere ilçe ayırt etmeksizin katılabiliyor ve hak sahibi olabiliyorken, İzmir, Ankara veya diğer tüm büyükşehirlerde; kişi sadece bulunduğu ilçeden yada il merkezinden başka bir yerde hak sahibi olamıyor, olsa da bu hak sözleşme sırasında elinden alınıyor.

Bunun bir eşitsizlik olduğunu düşünüyoruz. Bu sebeple bir kampanya paylaştık. Birkaç dakikanızı ayırıp bu kampanyada mağdur olanları desteklemenizi rica ediyorum.
Şimdiden teşekkür ederim.
Link