Motorine 1.55 TL zam geldi. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Motorine 1.55 TL zam geldi.
11
●
416
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Motorine 1.55 TL zam geldi.
1
2
21-07-2023, 01:14:25
#10
Misafir
AOA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne varmış halimizde ? Git avmlere bak dolu, herkesin cebinde kamaralı telefon, hastaneler full maşallah para var ki gidiyoruz
Umarım ironidir. Değil ise engelleyeceğim bu zihniyette birisi ile kazara ticaret yapmak istemem
SauRonn
,
Winman
ve
emirozdemir
bunu beğendi.
3 kişi
bunu beğendi.
21-07-2023, 02:24:00
#11
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Umarım ironidir. Değil ise engelleyeceğim bu zihniyette birisi ile kazara ticaret yapmak istemem
İroni hocam ama bayağı gerçekçi yazmış. 😁
21-07-2023, 07:38:38
#12
Extralarge
Ulem bu gidişle ata eşşeğe bineceğiz.....
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler