Merhabalar üstadlar, hocalar, abiler, kardeşler
Üzerimde o derece bir bezmişlik var ki herşeyi erteleme hastalığı oluştu resmen, o kadar fazla projem fikrim var ki imkanımda buna elverişli uygulasam aylık 1-2milyon tl kazanç altına düşmeyecek şeyler ve garanti olarak bu kafadan rasyonel değil. Ama gel görelim ki yapmaya üşeniyorum emek vermek istemiyorum bu erteleme hastalığı sizlerde de var mı bundan nasıl kurtulabilirim neler yapmam gerekiyor sizlere soruyorum
hayatımın özeti: bir kenarda az ufak çalışıp benim tam ihtiyaçlarımı karşılayacak bir çalışma yaşam tarzı var ( Benim seçtiğim kısım bu)
Bir tarafta ise imkanımın sonuna kadar yettiğini yapıp uygulayıp aylık ihtiyacımın 10 belki 100 katını görecek bir miktarda kazanca erişmek var ( üşendiğim özet tam olarak bu)
doğru mı yapıyorum yada ileriye dönük yaşamam için bu hastalıktan nasıl kurtulabilirim
Aylık 1-2 Milyon TL kazanabilirim AMA!
32
●3.216
- 20-07-2023, 14:50:47
- 20-07-2023, 14:57:52İnsanlar genelde bir kaosun içindeyken doğru karar veremezler, bu halini ne zaman anlayacaksın biliyor musun, yarın öbürgün hiçbir şeyin elinde kalmaz, işte o zaman şu satırları yazdığın günü mumla ararsın. Ha ben o hale düşmem diyebilirsin ki insanın hayatında hiç önemsemediği küçücük bir kararın hayatını 180 derece nasıl değiştirdiğini yaşayıp öğrenmiş biriyim. Hatta o zamanlar önümüzdeki beş yıl şunları yaşayacaksın dese biri kazıkla kovalardım, ama öyle bir beş yıl yaşadım ki beş milyon tl versem kimse bana o tecrübeyi yaşatamaz. O yüzden, kafanı dağıtacak ne varsa git yap ve otur yapabileceğin ne varsa yap. Eskilerin dediği gibi, akarken küpünü doldur yoksa bu günlerini mumla ararsın.Nirvana Soft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2023, 15:06:56Bende aynı bu şekildeydim. Güzel bir borca girdim ve bunları karşılamak için bin bir türlü iş kovalıyorum azimle. En iyisi sende borca gir ve hayallerini gerçekleştir. Bunların tek sebebi kafa rahatlığı
biraz sıkıntıya girmekte fayda var
biraz sıkıntıya girmekte fayda var