Merhabalar üstadlar, hocalar, abiler, kardeşler…
Üzerimde o derece bir bezmişlik var ki herşeyi erteleme hastalığı oluştu resmen, o kadar fazla projem fikrim var ki imkanımda buna elverişli uygulasam aylık 1-2milyon tl kazanç altına düşmeyecek şeyler ve garanti olarak bu kafadan rasyonel değil. Ama gel görelim ki yapmaya üşeniyorum emek vermek istemiyorum bu erteleme hastalığı sizlerde de var mı bundan nasıl kurtulabilirim neler yapmam gerekiyor sizlere soruyorum…

hayatımın özeti: bir kenarda az ufak çalışıp benim tam ihtiyaçlarımı karşılayacak bir çalışma yaşam tarzı var ( Benim seçtiğim kısım bu)

Bir tarafta ise imkanımın sonuna kadar yettiğini yapıp uygulayıp aylık ihtiyacımın 10 belki 100 katını görecek bir miktarda kazanca erişmek var ( üşendiğim özet tam olarak bu)

doğru mı yapıyorum yada ileriye dönük yaşamam için bu hastalıktan nasıl kurtulabilirim