Hayır çıkmaz memur olabilir. Maaşı 4/1 haciz olunur ödemezse amirin yetkisine bağlı olarak sadece soruşturma açılabilir. Ama memur olmasında güvenlik soruşturmasında herhangi bir problem çıkmaz
Çıkmaz. Sabıkalı değilse ve yüz kızartıcı suç işleyip de bu resmi kayıtlarda yer almadığı sürece sorun yaşamazsınız. Devlet kimsenin kredi notuna göre ve borç durumuna göre personel alıp almayacağına karar vermez.