• 19-07-2023, 19:55:25
    #10
    Arkadaş size sorun çıkmaması için yardımcı olmak amaçlı sunucuyu ben ayarlayayım demiş. Siz kaba cevap vermişsiniz.

    WP tema veya WP site satarken bile hosting kaynaklı sorun çıkıyor. Tema veya Site çalışmıyor diye şikayet konusu açılıyor.

    Maalesef, bu yazışmalara göre siz haksızsınız.

    Not: Çok agresif olduk. Düzelmemiz lazım. Biz bunu hak etmiyoruz.
  • 19-07-2023, 19:56:40
    #11
    Webbilgim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş size sorun çıkmaması için yardımcı olmak amaçlı sunucuyu ben ayarlayayım demiş. Siz kaba cevap vermişsiniz.

    WP tema veya WP site satarken bile hosting kaynaklı sorun çıkıyor. Tema veya Site çalışmıyor diye şikayet konusu açılıyor.

    Maalesef, bu yazışmalara göre siz haksızsınız.

    Not: Çok agresif olduk. Düzelmemiz lazım. Biz bunu hak etmiyoruz.
    O istekte biz bulunduk zaten sunucuyu siz söyler misiniz dedik yarın bir gün sorun olduğunda suç bizim olmasın diye
  • 19-07-2023, 20:00:04
    #12
    Webbilgim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş size sorun çıkmaması için yardımcı olmak amaçlı sunucuyu ben ayarlayayım demiş. Siz kaba cevap vermişsiniz.

    WP tema veya WP site satarken bile hosting kaynaklı sorun çıkıyor. Tema veya Site çalışmıyor diye şikayet konusu açılıyor.

    Maalesef, bu yazışmalara göre siz haksızsınız.

    Not: Çok agresif olduk. Düzelmemiz lazım. Biz bunu hak etmiyoruz.
    Hocam agresif olmadığımı bir önce ki mesajlarımdan kendisine yaklaşımım dan anlayabileceğinizi tahmin ediyorum : )
    Kendisine daha önce bir kaç kere daha sunucu ile ilgili soru sorduk sunucuyu zorla gereksiz cevaplar aldık, bilmiyorum agresif olan bir insanın önce ki mesajları bu şekilde mi olur

    Ayrıca kendisinin satmaya hakkı olmadığı bir uygulamayı satmaya çalıştığını düşünüyorum, buna cevap alamıyoruz..
  • 19-07-2023, 20:11:06
    #13
    Sasece resimdeki yazilari okudum. O sekilde yorum yapiyorum, o atarın uzerine sonucu ne olursa olsun ben ceviri burosu olarak sizin cevirinizi yapmiyorum derdim. Elbette ikinizden biri hatalidir. Insanlik hali, hata her zaman olur. Ama uslup cok onemli.
  • 19-07-2023, 20:16:48
    #14
    "saçma sapan konuşma benimle"

    Şu ana kadar konuya yazılan cevaplar yukarıdaki mesajınız ile ilerledi.

    Uygulama için anlaşmanız nasıldı? Hazır alınıp düzenleme mi yapılacaktı? Direkt para var bu işte alalım mı dediniz? Sıfırdan mı istediniz?

    Buraya, anlaşma şartlarınızı detaylı yazmanız lazım.
  • 19-07-2023, 20:44:38
    #15
    Isi yapan arkadas zaten gerekli aciklamalari EFE ye yapmis.Siz de ayni seyleri tekrar soruyorsunuz heralde.Arkadas yogunum elimde iş var diyor.Yani bir tek sizin isinizle ugrasmiyor.Wp yazismalarinda ve geri donuslerinde musait olmadigi az cok belli.Siz benim tahminimce Efe bu islerden anlamiyor ben anliyorum + biraz da önyargi ile elemana gereksiz yukselmissiniz.
  • 20-07-2023, 09:59:06
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam yorumlara aldırma sen haklısın
    Sebep:
    1- bilgi talep ediyorsun soruya cevap yok geçiş tiriyor
    2-madem elinde iş vardı ne diye aldı sizin işi he aldın senin elindeki iş beni ne alakadar eder o senin problemin
    3- son mesajınız da herkes kaba bulmuş ancak ben gayet normal buldum onun işi varsa sizinde var sonuç ta yapabileceğiniz kadar iş alın kimseyi mağdur etmeyin her işe atlarsa insanlar e böyle olur
    4- madem okadar yoğun du e forumda konu açıyor atışmalar falan e demek ki yoğun değil mis
    Ben fikriki beyan ettim iki tarafıda tanımam inşallah bir orta yol bulursunuz
  • 20-07-2023, 10:36:19
    #17
    bulmusemr77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yorumlara aldırma sen haklısın
    Sebep:
    1- bilgi talep ediyorsun soruya cevap yok geçiş tiriyor
    2-madem elinde iş vardı ne diye aldı sizin işi he aldın senin elindeki iş beni ne alakadar eder o senin problemin
    3- son mesajınız da herkes kaba bulmuş ancak ben gayet normal buldum onun işi varsa sizinde var sonuç ta yapabileceğiniz kadar iş alın kimseyi mağdur etmeyin her işe atlarsa insanlar e böyle olur
    4- madem okadar yoğun du e forumda konu açıyor atışmalar falan e demek ki yoğun değil mis
    Ben fikriki beyan ettim iki tarafıda tanımam inşallah bir orta yol bulursunuz
    Hay canını yiyim ya bide hiç utanmadan konuyu okumadım sadece mesajlaşmaları okudum diye cevap verip insanı ayar ediyorlar şakacılar
    Null uygulama satmıyorsa bir şey bilmiyorum.