• 16-07-2023, 19:05:11
    #1
    Hazine ve Maliye Bakanlığı az önce bir açıklama paylaştı.
    Detaylarını twitterdan görebilirsiniz.
    Ben okudum çok güldüm , sizde okuyup gülebilirsiniz.
    Avrupanın en ucuz yakıt kullanan 4.ülkesiymişiz.
    Ben halay çekmeye gidiyorum , gelmek isteyen varsa halaya davetlidir 😂
  • 16-07-2023, 19:06:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
  • 16-07-2023, 19:06:53
    #3
    1. Sırada değilmiydik 4 e mi düşmüşüz?
  • 16-07-2023, 19:08:21
    #4
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    https://youtu.be/S3DdLlXqHAw
  • 16-07-2023, 19:11:50
    #5
    Bu hükümetin en güzel özelliği insanları çok güzel kandırıyor.
  • 16-07-2023, 19:21:09
    #6
    Olsun, ezan dinmesin, kudus dusmesin yeter!
    • fndijital
    fndijital bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-07-2023, 19:29:17
    #7
    Haklilar hocam. Suan hollanda da 2euroya yakin akaryakit fiyati varmis. Daha dun gelen bir akraba soyledi. Ulkemiz cennet ama biz fakiriz.

  • 16-07-2023, 19:41:04
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olsun, ezan dinmesin, kudus dusmesin yeter!
    Buna ek olarak Türkiye islamın son kalesi. Türkiye düşerse mekke düşer. Beytullah düşer.
  • 16-07-2023, 19:44:43
    #9
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna ek olarak Türkiye islamın son kalesi. Türkiye düşerse mekke düşer. Beytullah düşer.
    Ironi yapiyoruz, aglanacak halimize guluyoruz ama malesef bu laflara kanabilecek, dusunme yetisini kaybetmis en az 20milyon sahis var Turkiyede!
    • A.AY
    A.AY bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.