Hazine ve Maliye Bakanlığı az önce bir açıklama paylaştı.
Detaylarını twitterdan görebilirsiniz.
Ben okudum çok güldüm , sizde okuyup gülebilirsiniz.
Avrupanın en ucuz yakıt kullanan 4.ülkesiymişiz.
Ben halay çekmeye gidiyorum , gelmek isteyen varsa halaya davetlidir 😂