• 16-07-2023, 15:13:19
    #37
    Avrupa'da aynı fiyatlar her yerde artmış. Ülkenizin değerini bilin. Zürih' de ağız tadıyla Dragon Coconut içemiyorum



    ps: ironi
  • 16-07-2023, 15:50:16
    #38
  • 16-07-2023, 16:08:00
    #39
    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu öyle bir konuşuyorsunuz ki yani Allah aşkına Yok millet bunu istedi yok iyi oldu Arkadaşlar hepimiz yaşıyoruz bu ülkede farkındaysanız.
    Adam gibi birisi çıktı da biz mi oy vermedik?
    Çıkarmışsın karşıma KK'yi napayım ben onu? 20 senedir yeniliyor işte.
    DAHA OY VERECEĞİN ADAMI SEÇEMİYORSUN GETİRİYORSUN YİNE KK'Yİ!
    Proje mi var ? Ekibi mi var ?
    Ney var Allah aşkına!
    Şurda birisi çıksın desinki Adam akıllı şöyle şöyle projelerim var şunları yapacağim adam akıllı bir anlatsın ya. Neyi değiştireceğini bir söylesin tüm ailemin oylarını toplayıp ona vermezsem adi ş*refsiz evladıyım.
    Yok işte yok Kurmuşlar 7 tane mi 50 tane mi bir masa kurmuşlar. Deneyelim diyor bakkaldan karpuz mu alıyorsun? Daha bir ekonomistin bile yok. Yani iktidar çok kötüde muhalefet çok mu iyiydi Allah aşkına aynı ikisi de vasat ya! Her biri ayrı bir telden çalıyor birini seven diğerini sevmiyor her birinin istekleri farklı. Her yaptıkları açıklamalar farklı
    Güzel kafa
  • 16-07-2023, 18:22:56
    #40
    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu öyle bir konuşuyorsunuz ki yani Allah aşkına Yok millet bunu istedi yok iyi oldu Arkadaşlar hepimiz yaşıyoruz bu ülkede farkındaysanız.
    Adam gibi birisi çıktı da biz mi oy vermedik?
    Çıkarmışsın karşıma KK'yi napayım ben onu? 20 senedir yeniliyor işte.
    DAHA OY VERECEĞİN ADAMI SEÇEMİYORSUN GETİRİYORSUN YİNE KK'Yİ!
    Proje mi var ? Ekibi mi var ?
    Ney var Allah aşkına!
    Şurda birisi çıksın desinki Adam akıllı şöyle şöyle projelerim var şunları yapacağim adam akıllı bir anlatsın ya. Neyi değiştireceğini bir söylesin tüm ailemin oylarını toplayıp ona vermezsem adi ş*refsiz evladıyım.
    Yok işte yok Kurmuşlar 7 tane mi 50 tane mi bir masa kurmuşlar. Deneyelim diyor bakkaldan karpuz mu alıyorsun? Daha bir ekonomistin bile yok. Yani iktidar çok kötüde muhalefet çok mu iyiydi Allah aşkına aynı ikisi de vasat ya! Her biri ayrı bir telden çalıyor birini seven diğerini sevmiyor her birinin istekleri farklı. Her yaptıkları açıklamalar farklı
    bu kafaya sahip biriyle oturup sohbet muhabbet dahi etmem. sana ne konuşulsa ne anlatılsa boş.
    sadece son 1 yılda bu iktidarın kazanırsa neler olacağı ünlü ekonomistler tarafından anlatıldı. tehlikeler tek tek açıklandı.
    hangisine inandın?
    ister beğen iister beğenme. ama bu devletin başındakilerinin sağlam bir silkelenmesi gerekiyordu.
    kum saati tamamen doldu, durdu, akmıyor. kum saatinin tersine dönmesi lazım. nolursa olsun değişim lazım dı.
    en fazla 5 sene sonra bunu da değiştirirdiniz.
    Allah bu millete beyin vermiş. kullanamıyorsan kendi kendine eziyet ediyorsan bari burada akıllıcaymış gibi konuşmakta yanlış.
    ben buna sebep olan her kim veya kimlerse hiçbirine hakkımı helal etmiyorum.
  • 17-07-2023, 02:53:52
    #41
    Merak ettiğim tek şey; herhangi bir muhalefet parti iktidarda olsaydı AKP seçmeni hükümeti eleştirecek miydi ..
  • 17-07-2023, 03:00:44
    #42
    Hayretle izliyorum. Güzel ülkem ne hale geldi. Kardeşim sen 1 ay bedava dağıtıyorsun, senin seçim bedelini ben ödüyorum. Suriyeli, afgan, pakistan, rus dolduruyorsun; cezasını ben çekiyorum. Allah korkusu olan bir tek siyasetçi yok mu? Ben bunların yerinde olsam uyku uyuyamam uyku! KK siyasetini falanda geçin. Herkes uyuyor, herkes susuyor. Siyasetçiler malı götürüyor. Ülkede ciddi bir oligarşik düzen var. Ben halkımıza acıyorum. Çok üzülüyorum…
  • 17-07-2023, 03:10:51
    #43
    Bu zamlar sadece %51'lik kısmı kapsasaydı herkesin vicdanı çok rahat olurdu lakin diğer %49'da kısmın canı yanıyor haliyle.
    Ben şahsen bu zamların geleceğini biliyordum ancak kafasını deve kuşu gibi kuma gömenlere süpriz olmuş gibi .
  • 17-07-2023, 03:48:33
    #44
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kafaya sahip biriyle oturup sohbet muhabbet dahi etmem. sana ne konuşulsa ne anlatılsa boş.
    sadece son 1 yılda bu iktidarın kazanırsa neler olacağı ünlü ekonomistler tarafından anlatıldı. tehlikeler tek tek açıklandı.
    hangisine inandın?
    ister beğen iister beğenme. ama bu devletin başındakilerinin sağlam bir silkelenmesi gerekiyordu.
    kum saati tamamen doldu, durdu, akmıyor. kum saatinin tersine dönmesi lazım. nolursa olsun değişim lazım dı.
    en fazla 5 sene sonra bunu da değiştirirdiniz.
    Allah bu millete beyin vermiş. kullanamıyorsan kendi kendine eziyet ediyorsan bari burada akıllıcaymış gibi konuşmakta yanlış.
    ben buna sebep olan her kim veya kimlerse hiçbirine hakkımı helal etmiyorum.
    o değil de Kemal Kılıçdaroğlu kazansa ve ardından bu son dönem zamları gelse ,
    adamı topa tutarlardı : )
    buna oy verirseniz olacağı buydu diye
  • 17-07-2023, 03:51:56
    #45
    Bazılarının anlaması için doğalgazın dolarla satılması lazım...