Hayretle izliyorum. Güzel ülkem ne hale geldi. Kardeşim sen 1 ay bedava dağıtıyorsun, senin seçim bedelini ben ödüyorum. Suriyeli, afgan, pakistan, rus dolduruyorsun; cezasını ben çekiyorum. Allah korkusu olan bir tek siyasetçi yok mu? Ben bunların yerinde olsam uyku uyuyamam uyku! KK siyasetini falanda geçin. Herkes uyuyor, herkes susuyor. Siyasetçiler malı götürüyor. Ülkede ciddi bir oligarşik düzen var. Ben halkımıza acıyorum. Çok üzülüyorum