• 15-07-2023, 16:55:14
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Coca-Cola ve Fanta > Pepsi ve Yedigün
  • 15-07-2023, 16:56:43
    #11
    MSinaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsrail ne alaka hocam?
    Coca-Cola öz Amerikan şirketidir.
    Takıla takıla aklına bu mu takıldı hocam sen de .
  • 15-07-2023, 17:00:15
    #12
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takıla takıla aklına bu mu takıldı hocam sen de .
    Bi' ısrar bekliyordum.
    Daha İsrail ile alakasının olmadığını kanıtlayacaktım.
  • 15-07-2023, 17:19:08
    #13
    Kolayı bırakın
  • 15-07-2023, 17:45:36
    #14
    bende bimin le bilmemne mandalinalısını alıyorum arada fena değil tadı 1.5lt 16tl ucuzda
  • 15-07-2023, 17:54:36
    #15
    mhcifci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolayı bırakın
    İnşaat sektörü mü bitsin hocam
  • 15-07-2023, 17:56:25
    #16
    Polemik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşaat sektörü mü bitsin hocam
    Vücuda çok zararı var hocam 4. ayımdayım normalde günlük 1-1.5lt arası kola tüketirdim (5-6 sene) şu an daha zinde hissediyorum kendimi. Normalde içmeyince çok yorgun hissederdim ama bu 2. ayımda bitti. Cidden büyük zararları var. Özellikle asitli içeceklerin tümü.
  • 15-07-2023, 17:57:26
    #17
    Beyaz monster öneririm
  • 15-07-2023, 21:18:10
    #18
    Türkiyede artık içilebilir kola kalmadı maalesef olanın da tadı değişti