İnşaat sektörü mü bitsin hocam
Vücuda çok zararı var hocam 4. ayımdayım normalde günlük 1-1.5lt arası kola tüketirdim (5-6 sene) şu an daha zinde hissediyorum kendimi. Normalde içmeyince çok yorgun hissederdim ama bu 2. ayımda bitti. Cidden büyük zararları var. Özellikle asitli içeceklerin tümü.