• 12-07-2023, 13:02:10
    #1
    Merhabalar,

    Cumartesi günü kuzenimin nişanı var. Sonrasında bir mekana eğlenmeye gideceğiz.
    15-20 kişi arası oluruz herhalde

    Kadıköy Türkan'a baktık başka önerisi olan var mı?

    Veya bu mekan bizim gel ayarlarız diyen

    Teşekkürler..
  • 12-07-2023, 13:03:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Beni de davet edebilirsiniz hocam 😂
  • 12-07-2023, 13:04:13
    #3
    Doğum günün kutlu olsun
  • 12-07-2023, 13:05:21
    #4
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni de davet edebilirsiniz hocam 😂
    Buyur gel hocam

    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum günün kutlu olsun
    Sağolasın hocam çok teşekkür ederim
  • 12-07-2023, 13:07:40
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Caddede Perihan var. Caddebostan'da Adı Şahane var. Tuzla tarafına kadar gideriz derseniz oradaki Jolly Joker güzeldir. Şimdiden iyi eğlenceler
  • 12-07-2023, 13:10:07
    #6
    Zühtü pera önerebilirim biz yıllar önce orada yapmıştık
  • 12-07-2023, 13:58:34
    #7
    Türkan çok basık ve dar 22:00'dan sonra dansöz de girince pist karışıyor. Tavsiyem Caddebostan yer fıstığı ya da bittabi