Ayak üstü vuruluyorduk iyi mi - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ayak üstü vuruluyorduk iyi mi
28
●
2.940
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ayak üstü vuruluyorduk iyi mi
1
2
3
4
11-07-2023, 11:06:52
#28
delikanli53
anilalps adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni telefon başkan ama yok onlar emlakçı öyle yapacak biri degillerdir
bir telefon olmuş 40-50 bin lira. yine de dikkat etmek gerek. geçmiş olsun iyisin sorun yok.
11-07-2023, 19:09:38
#29
f9f9f9
Git gide hanzolaşıyoruz !
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler