x ürün alacağım yazıyor birisi 1dk içinde 10 mesaj geliyor ürün satanlar yani rekabet çok fazla basit mağaza sistemi olsa kullanıcı istediği ürün alabilir veya bakiye sistemi olabilir forum içi.
Hocam bence gelmesin R10 bu işi yaparsa mecburen istemese de zorunlu olarak ℅18 kdv ile yapar birde onunla uğraştırmayın bizi. Ekstra şirket vergisi de var tabi
yani bir ürünü 100₺ ye satarsın 20₺ kazanırsın şimdi tekrar düşün
Mesajınızda yazdığınız "forum içi" ibaresi çok önemli. R10'un her şeyden önce forum olduğu unutuluyor.
Bazı şeyler tadında güzeldir. Biz böyle sevdik ^
Bahsettiğiniz gibi yüzlerce site mevcut online olarak canlı şekilde ürünü teslim eden direk oralardan alabilirsiniz. Form içinde bir çok kişide profilinde sitesini yayınlıyor.