Konu
r10.net mağaza sistemi gelmeli .
06-07-2023, 00:07:18
#3
Misafir
Hocam bence gelmesin R10 bu işi yaparsa mecburen istemese de zorunlu olarak ℅18 kdv ile yapar birde onunla uğraştırmayın bizi. Ekstra şirket vergisi de var tabi
yani bir ürünü 100₺ ye satarsın 20₺ kazanırsın şimdi tekrar düşün