• 06-07-2023, 00:05:42
    #1
    x ürün alacağım yazıyor birisi 1dk içinde 10 mesaj geliyor ürün satanlar yani rekabet çok fazla basit mağaza sistemi olsa kullanıcı istediği ürün alabilir veya bakiye sistemi olabilir forum içi.
  • 06-07-2023, 00:07:12
    #2
    Katılıyorum
  • 06-07-2023, 00:07:18
    #3
    Hocam bence gelmesin R10 bu işi yaparsa mecburen istemese de zorunlu olarak ℅18 kdv ile yapar birde onunla uğraştırmayın bizi. Ekstra şirket vergisi de var tabi
    yani bir ürünü 100₺ ye satarsın 20₺ kazanırsın şimdi tekrar düşün
    • Mun
    Mun bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-07-2023, 00:07:28
    #4
    donanim.net
    Mesajınızda yazdığınız "forum içi" ibaresi çok önemli. R10'un her şeyden önce forum olduğu unutuluyor.
    Bazı şeyler tadında güzeldir. Biz böyle sevdik ^
  • 06-07-2023, 00:08:45
    #5
    Hocam, bunların sonu gelmez. Bazı şeyler sadeliğinde güzel bence.
  • 06-07-2023, 00:10:04
    #6
    KOZBA.NET
    Her satış konusu aslında bir nevi mağaza.
  • 06-07-2023, 00:12:06
    #7
    Mağaza sistemi gelirse vergi ödemek zorunda kalır bazı arkadaşlar
  • 06-07-2023, 00:13:36
    #8
    Bahsettiğiniz gibi yüzlerce site mevcut online olarak canlı şekilde ürünü teslim eden direk oralardan alabilirsiniz. Form içinde bir çok kişide profilinde sitesini yayınlıyor.
  • 06-07-2023, 00:25:49
    #9
    Kişisel Rütbe
    Açık bende zaten yoksa sizde kapalı mı