• 05-07-2023, 12:56:28
    #1
    1188 Gün Ödenmiş Primim Bulunuyor
    Emeklilik Vs Durumum Yok

    Sgk'ya Dilekçe İle Vs Başvurup 1188 Gün Primin Bana Ödenmesini İsteyebilirmiyim ?
  • 05-07-2023, 12:58:40
    #2
    Yok.
  • 05-07-2023, 13:03:18
    #3
    Öyle birşey olsa Türkiye'nin %99 u emekli olmak için ölmeyi beklemez geri alır parasını.
  • 05-07-2023, 13:14:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    toptan ödeme diyorlar ona mümkün değil. Şöyle mümkün sadece Allah göstermesin sen vefat ederken mirasçıların talepte bulunabilir sen yaşadığın sürece mümkün değil
  • 05-07-2023, 14:02:10
    #5
    chechen06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    toptan ödeme diyorlar ona mümkün değil. Şöyle mümkün sadece Allah göstermesin sen vefat ederken mirasçıların talepte bulunabilir sen yaşadığın sürece mümkün değil
    Kendimi Nasıl Öldü Gösterebilirim 😀😀😀
  • 05-07-2023, 14:03:19
    #6
    Alabiliyorsun ama diyelim 63'te emekli oluyorsun. Ama o yaşında emekli olmak için yeterli primi sağlayamadın. Ancak o zaman geri iade istiyebilirsin yoksa vermiyorlar. SGK çok karışık bir kurum, kurum çalışanları bile doğru dürüst bilmiyorlar. Gidip bir sor belki yasa falan gelmiştir bilmediğimiz.