Alabiliyorsun ama diyelim 63'te emekli oluyorsun. Ama o yaşında emekli olmak için yeterli primi sağlayamadın. Ancak o zaman geri iade istiyebilirsin yoksa vermiyorlar. SGK çok karışık bir kurum, kurum çalışanları bile doğru dürüst bilmiyorlar. Gidip bir sor belki yasa falan gelmiştir bilmediğimiz.