bu özgür sebat isimli arkadaşın *********** olduğunu söyleyebilirim. kaç gündür bekledim parayı dönecek mi diye ama kişinin umurunda değil. sakın ola denk gelirseniz yaklaşmayın. konuyla alakalı da gün içinde başlık açacağım.
bu kişiyi buldunuzmu beni bu hafta 200 tl dolandırdı kendisi.
Hemen savcılığa gidip dolandırıcılık bürodan şiikayetçi oluyorsunuz. Siber Suçlarla Mücadele gereğini yapar. 200 TL için uğraşılmaz demeyin kat katını alırsınız. Dekontlarıda eklersiniz.