Bildiğiniz üzere beklenen R10 indirimi ile üyelik & reklam paketleri eski fiyatların ve daha altlarına düştü.
Alakalı konu: https://www.r10.net/off-topic/372192...-cekilisi.html
Siz indirimden neler aldınız, almayı planlıyorsunuz?
Şuanki fiyatlara bakarsak 6 aylık normal kurumsal üyeliğin aşırı avantajlı olduğunu düşünüyorum.
Bununla beraber öne çıkarılan reklam fiyatı da cazip gözüküyor.
Siz neler düşünüyorsunuz?
Yorumları alalım.
